Our Podcast

Welcome to the Community of Broken Spirit Podcast. 
 
Each season we hope to share more stories of our members - how we were led onto a journey of being broken by God, which He revealed was the key to receiving His dunamis power. And how this power helped us to grasp His incredible love for us and taught us how to live with complete freedom and joy. It has been an amazing journey!
 
We hope these stories will inspire you and others to know God personally and to walk with the Lord for the rest of your life.

Untold Stories

Follow and listen for free, only on Spotify and Apple Podcast.

Season 10 扶養Sara 2.1 

這一季的节目讨论了关于什一奉献的真相,并分享了Sara的个人经历和观点,以及她在对教会财务奉献方面的行为和信仰。這一集節目的主题关注在教会中的财务奉献问题.

Season 9 金錢的主題

本季播客的內容Sara將向大家分享關於金錢的主題,在即將來臨的困難時期,金錢惡魔馬門扮演了重要角色,值得我們深入探討。

首先,我們要明白金錢本身不是萬惡之源,而是人們對金錢的貪慕才帶來罪惡。金錢只是一個客觀物體,是交換的媒介,沒有道德價值。對待金錢的態度決定了它的作用,善良的人手中的錢變得善良,邪惡的人手中的錢變得邪惡。因此,我們應該以正確的心態和信仰面對金錢,並善用它來實現美好的目的。

Season 8 Asha's Story第八季Sara的故事

這一季主要讲述了Sara如何从忙碌的教会事奉中意识到需要平衡自己的生活,重视家庭,并将基督放在生活的中心。她还分享了自己被神带入健康事业和多层次营销领域的故事,以及COBS的口号“大能在破碎中”的含义。她强调了健康的身体和灵魂都需要纪律,并且重视听从神的声音。最后,Sara分享了一位女士在离婚和成瘾问题中的遭遇,并传达了神对她的指引,帮助她重新获得信仰和希望。

Season 7 第七季聆听神的声音

大约10年前,我为COBS成员讲了这门课,叫做4D。

4D是指四项修炼。在我们的网站上,会员可以看到整个教学内容在录制的视频上。在这个播客中,我将分享4D中的第一个D--"聆听上帝的声音", 這些內容是从视频记录中所摘录的。

Season 6 Hearing the Voice of God

Welcome to Season 6 of our podcast: Hearing the Voice of God.

About 10 years ago, Sara taught this lesson called the 4D for COBS members.

4D stands for the Four Disciplines. The entire teaching recorded on video is available for members on our website. For this podcast season, Sara will share the first of the 4Ds - “Hearing the Voice of God”- extracted mostly from video recordings.

Season 5 第五季这是关于社区群體

大家好,今天的内容是我们播客第五季的开始。

这是一个关于上帝如何呼召Sara开始“破碎灵社区群体”的故事。本季共有八集。

在第一集中,萨拉与我们分享了她是如何被引导离开无法持续的教堂生活舒适区,发现与主耶稣一起在教堂之外、教堂围墙之外过上充满活力的生活,充满圣灵并得到赋能。

现在,让我们聆听破碎灵社区群体的创建故事。

Season 4 It's About Community

Hello everyone,

Today's content is the beginning of the fourth season of our podcast.

It is a story about how God called Sara to start the Community of Broken Spirit. There are eight episodes in this season. 

In the first episode, Sara shares with us how she was led to leave the untenable comfort zone of church life and to discover a refreshingly exuberant life with the Lord Jesus, spirit-filled and empowered, outside of the church, beyond church walls. 

Now let us listen to the story of the founding of the Community of Broken Spirit. 

 

Season 3 She Has a Date with Jesus 第三季她和耶穌有個約會

今天是我們播客第3季的開始. 如果您還沒有聽過第一季和第二季爱舍與之玮的故事 您真是錯過了很多精彩的故事喔. 不過沒有關係您可以隨時選取第一季從頭開始聆聽.

在第三季裡面總共有七集 是敘述上帝藉由聖靈傳達他的意象和未來的事情給Sara 還有其他破碎靈成員的故事. 所以我們稱為這一季叫做她和耶穌有個約會.

Season 2 Zhiwei's Story 第二季之玮的故事

今天是我們播客第二季的開始.

在上一季我們聽到爱舍如何從一個無神論者經過生活上婚姻上事業上的挫折然後奇妙的認識一個和和上帝喝咖啡的人, 從此改變了她的一生.

這一季是有關爱舍的兒子之玮的故事-總共有七集。 你會聽到上帝如何的愛和供應之玮和爱舍這一對生活在異地他鄉的母子. 不管是在生活上經濟上學業上的需求。 天父照顧他們面面俱到。

先跟你賣個關子: 如果您也是為人父母, 我相信你會了解這句話深刻的寓意: 爱舍說今天之玮不是一个克星,他成为了一个祝福。

Season 1 Asha's Story第一季爱舍的故事

今天的內容是我們播客第一季的開始.

它是關於我們破碎靈社區的成員之一爱舍的故事.這一季爱舍的故事呢有五集.整個故事是有關於愛舍如何從一個無神論者經過生活上, 婚姻上,事業上的失敗, 然後奇妙的認識了一個和上帝喝咖啡的人-

從此改變了她和上帝的關係還有她對上帝的認識. 在此過程中也救了她和她的孩子以及許多陪讀媽媽和她們的孩子們. 現在就讓我們聽聽愛舍的故事.